11 февруари 2015 г.

Пържени телешки кюфтета с мащерка и сушени домати

Кой обича кюфтенца? Сигурна съм, че няма човек, който да не обича кюфтенца - пържени, печени на скара или пък със сос. Кюфтенцата са любима храна на малки и големи. Ние в къщи редовно си приготвяме. Аз най-много ги обичам пържени. Обаче все не ми се получаваха пухкави като тези, които мама прави. Още повече пък с телешка кайма. Някак си ми се виждаше мисията невъзможна. Обаче като типична представителка на рогатата си зодия инатът ми е по-силен. Хванах им цаката на пухкавите кюфтета, да знаете.

Този пък обаче реших да ги ъпгрейдна, така да се каже. Сложих им сушено доматче, различна подправка, малко пармезанче и хоп получи се една вкусотия. Ето ги и тях, пържените телешки кюфтета с мащерка и сушени домати.




Необходими продукти:

1 кг телешка кайма
4 с. л. прясна мащерка
4 с. л. пармезан
4 с. л. сушени домати (от буркан)
1 яйце
2 филии хляб
1 глава лук
4 скилидки чесън
сол
черен пипер



Начин на приготвяне:


1. Приготвяме си продуктите като накълцваме на ситно листата от прясната мащерка и сушените домати. Настъргваме лука и пресоваме скилидките чесън. Накисваме средата на двете филии хляб във вода и изстискваме преди да я сложим в каймата.

2. Всички продукти и подправки омесваме добре с каймата и оставяме така няколко часа да си поеме ароматите.

3. Пържим в горещо олио.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...