25 май 2014 г.

Мъфини с ягоди

Сезонът на ягодите дойде и въпреки, че на мен не ми е особено позволено в момента да си ги хапвам, не се лишавам напълно от тях. От няколко дни ми се върти в главата идея за кекс, но в крайна сметка, когато тестото беше готово, реших че ще е по-безболезнено да опека мъфини от него. После видях и няколко срамежливи ягоди в хладилника и ето ти мъфини с ягоди.





Необходими продукти:

100 г меко масло
125 г кафява захар
125 г бяла захар
3 яйца
200 мл шоколадово мляко
10 г бакпулвер
1/2 ампула цитрусов екстракт
1/2 ампула ванилов екстракт
брашно (за кексово тесто)
ягоди

Разбиваме добре маслото и захарта. След това добавяме яйцата едно по едно, като разбиваме добре. Добавяме и шоколадовото мляко, ароматите и бакпулвера и разбиваме. Постепенно добавяме по малко брашно, докато получим кексово тесто. Във форма за мъфини поставяме хартиени подложки и сипваме малко от сместа във всяка от тях. Добавяме ситно нарязани парченца ягоди и сипваме още тесто върху тях. Печем на 180 градуса в предварително загрята фурна. 

На мен ми излязоха около 20 мъфина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...