9 май 2015 г.

Салца с печен патладжан

Това е една от любимите ми разядки, салата или ако щете го наречете гарнитура. Върви чудесно с топъл хляб, като гарнитура към месо, даже пържени яйца. Лятото я приготвям много често, затова и е едно от ястията, които ми миришат на лято. Стопля ме, кара ме да се чувствам уютно и ме кара да се усмихвам. Този път трапезата ни беше наистина лятна. Бяхме си направили любимите скаридки с бира и девесил, калмарчета на грил, свежа зелена салатка с репички и краставички и разбира се тази салца. И разбира се в компанията на чаша студено бяло вино.




Необходими продукти:

2 големи патладжана
2 червени чушки
2 скилидки чесън
1/2 връзка копър
1/2 връзка магданоз
зехтин
оцет
сол

Начин на приготвяне:


1. Изпичаме патладжана и чушките на грил или във фурната на горен реотан, или пък директно върху котлона. Затваряме ги в тенджера да се задушат, за да се белят по-лесно.

2. Обелваме чушките и патладжана и ги нарязваме на кубчета.

3. Подправяме с пресован чесън, накълцан копър и магданоз и сол, зехтин и оцет на вкус.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...